Logistiikka-messut

Tule näytteilleasettajaksi

Suomen merkittävin logistiikka-alan messutapahtuma

Logistiikka-messut esittelee sisälogistiikkaa sekä logistiikka- ja varastointipalveluja.

11.–12.9.2024

 

Toimiva logistiikka on kilpailuetu

Asiakkaat saapuvat Logistiikka-messuille tutustumaan uusiin tuotteisiin ja palveluihin, sekä hakemaan apua logistiikka- ja toimitusketjun hallintaan, varastonkiertoon ja logistiikan ulkoistamiseen. Tapahtumassa tehdään tehdään hankintoja, verkostoidutaan ja solmitaan uusia kumppanuuksia.

Tule mukaan tarjoamaan omat ratkaisusi yritysten haasteisiin!

Varaa paikkasi Hinnasto


”Ei asiakkaiden henkilökohtaisia tapaamisia voita mikään”

Logistiikka- ja Elintarviketeollisuus-messut järjestettiin edellisen kerran 14.–15.9.2022 osana työelämän superpäiviä. Kahden päivän aikana tapahtumassa vieraili yhteensä 3445 kävijää. Kaksikon kyljessä ammattilaisuuden alat täydentyivät kolmen päivän ajan EuroSafety- ja Työhyvinvointi-messuilla.

Tämä neljän tapahtuman kokonaisuus koetaan myös vuonna 2024!

Lue vuoden 2022 tapahtumasta


Miksi juuri Logistiikka-messut?

Logistiikka-messut painottaa sisälogistiikkaa, materiaalivirtoja, automaatiota, digitalisaatiota, sekä palveluja. Käytännössä siis kaikkia niitä logistiikan toimintoja, joilla yritys toimialasta ja koosta riippumatta voi tehostaa liiketoimintaansa.

”− Olemme olleet todella tyytyväisiä, jopa hieman ruuhkautuneet kaikesta osastollamme käyneestä kuhinasta. Asetimme tavoitteiksi kasvattaa yrityksemme bränditunnettuutta ja kerätä konkreettisia asiakaskontakteja. Onnistuimme molemmissa tavoitteissa erinomaisesti. Messuilla työskennelleet myyjämme olivat motivoituneita ja iloisia onnistuneista työpäivistä.”
− Pekka Vaisto, maajohtaja, Still Finland

Kysy lisää Tuoteryhmät


Miksi messuille?

Lanseeraa ja testaa uutuuksia

Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä ja saada ideoita tuotekehitykseen sekä arvioida kysyntää.

Hoida asiakassuhteita

Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.

Vahvista imagoa

Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.

Vaikuta hankintaprosessissa

Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.