Miksi messuille?
Suomen merkittävin logistiikka-alan messutapahtuma
Vuoden 2022 tapahtuman teemana on joustava sisälogistiikka.
92 % kävijäTYYTYVÄISYYS

Toimiva logistiikka on kilpailuetu
Sisälogistiikka on kovaa vauhtia nousemassa yhdeksi tärkeimmistä yritysten toiminnan kehittämisen kohteista.
Tähän vaikuttavat potentiaaliset säästö- ja tehostamistoimenpiteet, sisälogistiikan merkitys yritysten kilpailukyvylle, kone- ja laiteteknologian automaatiokehitys sekä verkkokaupan ja digitalisaation avaamat uudet mahdollisuudet.
Logistiikka-messuilla on esillä mm. perinteiset trukki- ja varastointiratkaisut kehittyvine palveluratkaisuineen.
Tule mukaan tarjoamaan omat ratkaisusi yritysten haasteisiin!
Teemana joustava sisälogistiikka
Jotta yrityksen liiketoiminta pysyy tuottavana ja talous kannattavana, omien toimintatapojen ja johtamismallien on mukauduttava automatisoituun toimintaympäristöön.Tulevaisuuden on tuotava mukanaan joustavuutta – myös sisälogistiikkaan.
Logistiikka-messujen ohjelma pureutuu joustavaan sisälogistiikkaan kokonaisuutena; mitä se tarkoittaa järjestelmiltä, toimintamalleilta ja henkilökunnalta. Messujen sisältö ottaa kantaa siihen, kuinka toimialan muutosta johdetaan automaation lisääntyessä.
Miksi juuri Logistiikka-messut?
Logistiikka-messut painottaa sisälogistiikkaa, materiaalivirtoja, automaatiota, digitalisaatiota, sekä palveluja. Käytännössä siis kaikkia niitä logistiikan toimintoja, joilla yritys toimialasta ja koosta riippumatta voi tehostaa liiketoimintaansa.
”Logistiikkamessut ovat meille tärkeä tilaisuus, koska siellä kokoontuvat laajasti alan vaikuttajat. Kohtaamme messuilla sekä asiakkaamme että yhteistyökumppanimme ja pääsemme esittelemään isolle yleisölle uusimmat ratkaisumme sisälogistiikan haasteisiin. Alan kehittäjät löytyvät näytteilleasettajien listalta, joten suosittelen osallistumista.”
− Mira Sohlman, Business Director Commerce, Leanware Oy
Miksi messuille?
Lanseeraa ja testaa uutuuksia
Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä ja saada ideoita tuotekehitykseen sekä arvioida kysyntää.
Hoida asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
Vahvista imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
Vaikuta hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.