Logistiikka-messut

Tervetuloa näytteilleasettajaksi

Toimiva logistiikka on kilpailuetu ja sisälogistiikka on kovaa vauhtia nousemassa yhdeksi tärkeimmistä yritysten toiminnan kehittämisen kohteista.

Tähän vaikuttavat potentiaaliset säästö- ja tehostamistoimenpiteet, sisälogistiikan merkitys yritysten kilpailukyvylle, kone- ja laiteteknologian automaatiokehitys sekä verkkokaupan ja digitalisaation avaamat uudet mahdollisuudet.

Logistiikka-messuilla on lisäksi esillä perinteiset trukki- ja varastointiratkaisut kehittyvine palveluratkaisuineen.

Tule mukaan tarjoamaan omat ratkaisu yritysten haasteisiin!

Varaa paikkasi Hinnasto

 


 

Miksi juuri Logistiikka-messut?

Suomessa on useita logistiikkaan liittyviä messutapahtumia. Logistiikka-messut eroavat joukosta sillä, ettei esimerkiksi kuljetuskalusto kuulu lainkaan tuoteryhmiimme, vaan painotamme sisälogistiikkaa, materiaalivirtoja, automaatiota, digitalisaatiota, sekä palveluja. Käytännössä siis kaikkia niitä logistiikan toimintoja, joilla yritys toimialasta ja koosta riippumatta voi tehostaa liiketoimintaansa.

”Tampereen Logistiikka-messuilla kannattaa ilman muuta vierailla ja tutustua alan uutuuksiin – kaikki alan ammattilaiset ovat paikalla kertomassa viimeisimmät logistiikan kuulumiset. Osallistumme messuille tavataksemme nykyisiä asiakkaitamme ja toivomme tietysti tapaamamme myös paljon uusia kontakteja.”
− Markkinointipäällikkö Kirsi Ahonen, Rotator Oy

“Tampereen Logistiikka-messut ovat alan ammattilaisten kohtaamispaikka. Asiantuntijamessujen valikoitunut kohderyhmä sai meidät lähtemään mukaan tapahtumaan. Messut ovat oiva paikka ajatustenvaihtoon. Välillä pieni etäisyys omaan työhön saattaa synnyttää kaivattuja, uusia ideoita.”
− Markkinointipäällikkö Päivi Pekkanen, Flexo Palvelut Oy

Kysy lisää Tuoteryhmät


Tältä se tulee näyttämään

Logistiikka 2018 -messuilla on käytössä uusi Express-konsepti, joka takaa näytteilleasettajalle helpon ja kustannustehokkaan tavan osallistua messuille.

Hinnastosta selviää erilaiset vaihtoehdot parhaiten.

Hinnasto

 


 

Viisi syytä osallistua Logistiikka-messuille

Keskeisyys

Tampere on sijainniltaan Suomen paras paikka järjestää ammattimessuja, Pirkanmaa on keskellä asiakkaitasi.

Kulkuyhteydet

Tampereen Messu- ja Urheilukeskus on helposti saavutettavissa sekä omalla autolla että julkisella liikenteellä. Parkkipaikkoja on runsaasti heti messuhallien vieressä.

Kapasiteetti

Tapahtumat vieraineen mahtuvat Tampereelle erinomaisesti. Majoituskapasiteettia on pelkästään keskustassa on yli 2300 huonetta. Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa on riittävästi sekä tilaa että tekniikkaa esitellä kaikki tarvittava. Kävijöitä messuilla palvelee Pirkanmaan suurin yhtenäinen ravintolakokonaisuus.

Järjestäjä

Tampereen Messut on palveleva ja kustannustehokas yhteistyökumppani ja Suomen johtava ammattimessujen järjestäjä.

Synergia

Logistiikka, EuroSafety ja Työhyvinvointi kokoavat päättäjät yhteen laaja-alaisesti.

 


 

Miksi messuille?

Lanseeraa ja testaa uutuuksia

Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.

Hoida asiakassuhteita

Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.

Vahvista imagoa

Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.

Vaikuta hankintaprosessissa

Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.


Muista kertoa osallistumisestasi!

LOGY Tarjoaa messujen kumppanina näytteilleasettajille syystarjouksen.

Hyödynnä tarjous Osto&Logistiikka-lehdessä esimerkiksi näin:

Numero 4 (ilmestyy 6.9.)
  • Kutsu asiakkaat Logistiikka 2018 -messuosastollesi
Numero 5 (ilmestyy 11.10.)
  • Laaja kattaus sekä Logistiikka 2018 että Alihankinta 2018 -messuista
  • Muistuta messujen tarjoomasta ja kiitä kävijöitä
Numero 6 (ilmestyy 29.11.)
  • Muistuta palveluista ja tuotteistasi budjetoinnin aikana